onsdag 15 juni 2011

Greece Bailout Prospects Darken as European Bickering Weakens Papandreou

Greek economic prospects darkened as European bickering risked delaying the next rescue payment and defections weakened Prime Minister George Papandreou’s majority.
An emergency session of euro finance chiefs in Brussels yesterday failed to break a deadlock on how to enroll investors in a second bailout without triggering a default, casting doubt on funds due from the International Monetary Fund next month. 

http://www.bloomberg.com/news/2011-06-15/greece-bailout-prospects-darken-as-european-bickering-weakens-papandreou.html 

2 kommentarer:

  1. Undrar om det inte kommer rasa fortare än i alla fall jag anade.

    Tänkte på ett trick som jag använder för att få flera till din sajt(du kanske redan har massor men dina inlägg behövs ses av alla). Jag brukar gå in hos jinge.se - inte för att jag läser något av vad han skriver - jag tycker han suger (just därför känns det extra skönt att nalla från honom :) ). Där brukar jag kolla om han skrivit om någonting som liknar det jag skrivit om, så djävla noga behöver det inte vara. Han brukar ha en redig massa länkar längst ner på på inlägget till artiklar i tidningar, tv och radion. Med firefox kan man stryka under dessa länkar, högerklicka och välja visa källkod, eller view selection source på engelska. Jag brukar klippa ut den och klistra in i mina inlägg. Fattar inte hur han orkar leta reda på alla länkar!
    Sedan pingar jag min blogg på twingly.com och bloggportalen.se


    Jag vet inte om du har moral till det men jag tycker som sagt att Jinge suger så att plocka från honom rör inte mig i ryggen :) .

    SvaraRadera
  2. Ah! You sneaky bastard :) Det var ingen dum ide, det ska jag nog prova! Jag har inte ansträngt mig så hårt för att öka läsarskaran, har nog mest sett bloggen som min egna lilla klagomur tror jag, men jag kanske borde ändra på det. Man kanske ska se den som sin egna megafon!

    Förresten, det var ingen lång sommarledighet du tog :)

    SvaraRadera