söndag 3 juli 2011

We were promised flying cars!

Jag vill ha en! Fick jag önska fritt skulle jag hellre se en variant som kan lyfta och landa vertikalt. På så sätt skulle jag istället för att försöka dämpa ilskan över vansinnet i trafikstockningar vid helvetet essingeleden och inte flippa ur som Michael Douglas i falling down, istället kunna ta en snus och flyga över skiten. Å andra sidan, om alla hade en sådan, blir det kaos i skyn istället då? Isåfall kan ni flyga omkring i såna där livsfarliga farkoster så kan jag i ensam majestät cruisa längs essingeleden. Suckers.

2 kommentarer:

  1. Vidsynt är nöjd med sitt exemplar. Dock lite väl mycket uppmärksamhet fortfarande men det är gissningvis övergående.
    http://vidsynt.wordpress.com/2010/07/02/bmw-eller-audi/

    SvaraRadera
  2. Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra. Inte säker ännu. Det skulle ju onekligen vara skoj att flyga in en sån här i parkeringsgaragen i city och leka att man ska spränga The Deathstar, men nja. Jag tror jag väntar på den här istället:

    http://www.gizmag.com/solotrek-hybrid-air-car/19081/

    Då blir Vidsynt avis :)

    SvaraRadera